Mam problem z zamówieniem – co zrobić?

Bardzo mi przykro, że pojawiły się jakiekolwiek problemy. By go rozwiązać proponuję napisać do mnie na [email protected] lub skorzystać z formularza kontaktowego :



    Daniel Artur Pawlak

    „DeeJay Pallaside”

    Daniel Pawlak - ZIZEJ

    Nowa 10
    64-600 Oborniki

    NIP: 606 009 3787

    REGON: 028 412 08


    e-mail: [email protected]

    Masz pytania odnośnie stanu Twojego zamówienia? Chcesz dowiedzieć się, gdzie znajduje się
    przesyłka, jak zapłacić? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

    Nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Co robić?

    Bardzo mi przykro, że FAQ nie wystarczył byś znalazł/a odpowiedź na swoje pytanie. Zalecam skorzystanie z formularza kontaktowego :

    

      Daniel Artur Pawlak

      „DeeJay Pallaside”

      Daniel Pawlak - ZIZEJ

      Nowa 10
      64-600 Oborniki

      NIP: 606 009 3787

      REGON: 028 412 08


      e-mail: [email protected]

      Masz pytania odnośnie stanu Twojego zamówienia? Chcesz dowiedzieć się, gdzie znajduje się
      przesyłka, jak zapłacić? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub skorzystaj z formularza kontaktowego.