FAQ

Bardzo mi przykro, że FAQ nie wystarczył byś znalazł/a odpowiedź na swoje pytanie. Zalecam skorzystanie z formularza kontaktowego :





    Daniel Artur Pawlak

    „DeeJay Pallaside”

    Daniel Pawlak - ZIZEJ

    Nowa 10
    64-600 Oborniki

    NIP: 606 009 3787

    REGON: 028 412 08


    e-mail: [email protected]

    Masz pytania odnośnie stanu Twojego zamówienia? Chcesz dowiedzieć się, gdzie znajduje się
    przesyłka, jak zapłacić? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

    Wszystkie informacje znajdziesz na moich profilach social media tj . YouTube, Instagram czy Facebook

    Bardzo mi przykro, że pojawiły się jakiekolwiek problemy. By go rozwiązać proponuję napisać do mnie na [email protected] lub skorzystać z formularza kontaktowego :

    






      Daniel Artur Pawlak

      „DeeJay Pallaside”

      Daniel Pawlak - ZIZEJ

      Nowa 10
      64-600 Oborniki

      NIP: 606 009 3787

      REGON: 028 412 08

      e-mail: [email protected]

      Masz pytania odnośnie stanu Twojego zamówienia? Chcesz dowiedzieć się, gdzie znajduje się
      przesyłka, jak zapłacić? Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

      Wszelkie niezbędne szczegóły dotyczące konkursu znajdziesz tutaj

      Szkoda, że musisz go zwrócić… Jeśli jednak faktycznie zaszła taka potrzeba jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do mnie nieuszkodzony, dobrze zabezpieczony towar na adres zwrotów i reklamacji: Daniel Pawlak – ŻIŻEJ, ul. Nowa 10, 64-600 Oborniki. Po otrzymaniu książki potwierdzę otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. By przyspieszyć ten proces napisz do mnie o tej decyzji na [email protected]

      Do każdego preorderu dołączany jest mój własnoręczny podpis. Po wyprzedaniu całego preorderu nie będzie już niestety takiej możliwości.

      Zalecam rozpakować produkt przy kurierze. Istnieje możliwość, że przesyłka jakimś cudem ulegnie uszkodzeniu (mimo, że paczka jest doskonale zabezpieczona). W przypadku uszkodzenia produktu zalecam skorzystanie z sekcji https://zizej.pl/regulaminy/ Tam znajdziesz opis “Reklamacje”, który posłuży Ci pomocą w przypadku uszkodzonej przesyłki.

      Jak najbardziej! Obecnie istnieje opcja wysyłki do następujących państw : Niemcy, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy, Czechy, Irlandia, Francja, Słowacja, Islandia, Szwecja, Norwegia, Finlandia, Holandia, Austria i Dania. 

      Fakturę za zamówienie otrzymasz po jego opłaceniu. Faktura generuje się automatycznie na maila po zrealizowaniu płatności i możesz ją odnaleźć dokładnie w tym miejscu :

      Jasne! Wybierając opcję Przelewy24 masz dostęp do płatności poprzez PayPal.

      Płatność zrealizować możesz na dwa sposoby : Przelew bankowy lub skorzystać z płatności online – Przelewy24. W przypadku wybrania przelewu bankowego, należy wpłacić kwotę zamówienia na numer konta : 71 1020 4027 0000 1302 1567 2362 , a w tytule płatności podać numer swojego zamówienia. W przypadku płatności poprzez serwis Przelewy24 wszystko następuje automatycznie. 

      Koszt wysyłki na terenie Polski to obecnie : DPD (15.20 PLN), FEDEX (15.38 PLN), UPS (23.37 PLN). Wysyłki za granicę to koszt widoczny na ekranie zamówienia.

      Status zamówienia aktualizowany jest na bieżąco drogą mailową. Poinformuję Cię, gdy rozpocznie się proces realizacji zamówienia i na bieżąco będziesz informowany/a o statusie zamówienia na swoim mailu.

      Realizacja zamówienia to od 2-7 dni.