Faq

FAQ

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia aktualizowany jest na bieżąco drogą mailową. Po dokonaniu zakupu powinieneś/aś otrzymać informację o rozpoczęciu procesu realizacji Twojego zamówienia.
W razie braku otrzymania odpowiedniego e-maila prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.

Mam problem z zamówieniem – co zrobić?

Bardzo nam przykro, że pojawiły się jakiekolwiek problemy z Twoim zamówieniem! By jak najszybciej rozwiązać Twój problem napisz na : info@zizej.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Kiedy mogę się spodziewać dostawy mojego zamówienia?

Realizacja Twojego zamówienia wraz z dostawą trwa od 2 do 7 dni. Wszystko zależne jest od czasu zamówienia oraz godzin, w których kurier odbiera od nas paczki (godziny poranne). Jeżeli zależy Ci na szybkiej dostawie Twojego zamówienia prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy z prośbą o przyspieszoną realizację.

Czy wysyłacie książki za granicę?

Jak najbardziej! Obecnie istnieje kilka opcji wysyłki Twojej paczki za granicę. Wszystkie kraje do których realizujemy wysyłki zagraniczne są przedstawione w liście w trakcie wybierania opcji wysyłki.

Czy wysyłacie książki do Anglii?

Niestety nie. Ze względu na wyjście UK z UE - opcje wysyłek do tego kraju są bardzo utrudnione, dlatego zrezygnowaliśmy z opcji wysyłek paczek do Anglii.

Czy mogę płacić przez PayPal?

Jasne! Wybierając opcję płatności Przelewy24 - masz możliwość opłacenia swojego zamówienia za pomocą serwisu PayPal.

W jaki sposób dokonać płatności?

Proces płatności na stronie jest automatyczny i odbywa się za pomocą płatności online (Przelewy24), chyba, że została wybrana opcja płatności “przy odbiorze” - wtedy pieniądze należy przekazać kurierowi.
Istnieje również możliwość płatności za pomocą przelewu bankowego.
W przypadku wybrania wyżej wspomnianego przelewu bankowego, należy wpłacić kwotę zamówienia na numer konta : 71 1020 4027 0000 1302 1567 2362 , a w tytule przelewu należy podać numer swojego zamówienia.

Gdzie znajdę fakturę za zamówienie?

Fakturę za zamówienie otrzymasz po jego opłaceniu po odpowiednim wyrażeniu chęci otrzymania FV.

Co zrobić jeśli otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę?

Zalecamy rozpakować produkt w obecności kuriera i stworzyć odpowiednią reklamację u przewoźnika w przypadku uszkodzenia jakiegokolwiek produktu!
Istnieje możliwość, że przesyłka jakimś cudem ulegnie uszkodzeniu (mimo, że paczka jest u nas ZAWSZE doskonale zabezpieczona) na naszym magazynie. W takim przypadku tj. faktycznego uszkodzenia produktu nie z winy kuriera - zalecamy skorzystanie z sekcji https://zizej.pl/regulaminy/ Tam znajdziesz sekcję “Reklamacje”, która posłuży Ci pomocą.

Gdzie mogę złożyć reklamację?

Bardzo nam przykro, że doszło do takiej sytuacji! Staramy się jak najlepiej obsłużyć każde zamówienie, ale czasami zdarza się nam błąd.. (w końcu wszyscy jesteśmy ludźmi). W przypadku chęci dokonania reklamacji zapoznaj się z sekcją “Reklamacje”. Znajdziesz ją w naszym Regulaminie

Nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Co robić?

Bardzo nam przykro, że FAQ nie wystarczył byś znalazł/a odpowiedź na swoje pytanie. Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego.