Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia aktualizowany jest na bieżąco drogą mailową. Poinformuję Cię, gdy rozpocznie się proces realizacji zamówienia i na bieżąco będziesz informowany/a o statusie zamówienia na swoim mailu.

Ile kosztuje wysyłka?

Koszt wysyłki na terenie Polski to obecnie : DPD (15.20 PLN), FEDEX (15.38 PLN), UPS (23.37 PLN). Wysyłki za granicę to koszt widoczny na ekranie zamówienia.

W jaki sposób dokonać płatności?

Płatność zrealizować możesz na dwa sposoby : Przelew bankowy lub skorzystać z płatności online – Przelewy24. W przypadku wybrania przelewu bankowego, należy wpłacić kwotę zamówienia na numer konta : 71 1020 4027 0000 1302 1567 2362 , a w tytule płatności podać numer swojego zamówienia. W przypadku płatności poprzez serwis Przelewy24 wszystko następuje automatycznie. 

Gdzie znajdę fakturę za zamówienie?

Fakturę za zamówienie otrzymasz po jego opłaceniu. Faktura generuje się automatycznie na maila po zrealizowaniu płatności i możesz ją odnaleźć dokładnie w tym miejscu :

Czy wysyłasz książki za granicę?

Jak najbardziej! Obecnie istnieje opcja wysyłki do następujących państw : Niemcy, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy, Czechy, Irlandia, Francja, Słowacja, Islandia, Szwecja, Norwegia, Finlandia, Holandia, Austria i Dania. 

Co zrobić z uszkodzoną przesyłką?

Zalecam rozpakować produkt przy kurierze. Istnieje możliwość, że przesyłka jakimś cudem ulegnie uszkodzeniu (mimo, że paczka jest doskonale zabezpieczona). W przypadku uszkodzenia produktu zalecam skorzystanie z sekcji https://zizej.pl/regulaminy/ Tam znajdziesz opis “Reklamacje”, który posłuży Ci pomocą w przypadku uszkodzonej przesyłki.

Czy mogę prosić o dedykację?

Do każdego preorderu dołączany jest mój własnoręczny podpis. Po wyprzedaniu całego preorderu nie będzie już niestety takiej możliwości.

Jak mogę zwrócić produkt?

Szkoda, że musisz go zwrócić… Jeśli jednak faktycznie zaszła taka potrzeba jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do mnie nieuszkodzony, dobrze zabezpieczony towar na adres zwrotów i reklamacji: Daniel Pawlak – ŻIŻEJ, ul. Nowa 10, 64-600 Oborniki. Po otrzymaniu książki potwierdzę otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. By przyspieszyć ten proces napisz do mnie o tej decyzji na [email protected]